luni, 23 august 2010

o vacanta de neuitat...

Da...in sfarsit am ajuns akasa si nu se poate spune k sunt foarte fericita, pentru k inka o vacanta e aproape gata shi in curand va trebui sa ma prezint la cursuri! Dar raman cu nostalgia k am avut o vara geniala.
Poi...in primul rand am fost in Germania, unde miam vazut verisorii(cel mai tare a fost k am jukat fotbal) shi am fost la Munchen unde am vazut fabrika BMW(deci a fost absolut genial) shi am stat cu 2 dintre cele mai bune prietene ale mele. Partea nasoala a fost k a plouat continuu:( deci vremea a fost mizerabila.
Apoi am plekat spre Italia. Pe drum am oprit la Insbruck in Austria la fabrica Svarowski. Plecand de acolo pe drum am prins o vreme nasoala shi la un moment dat chiar shi p autostrada mergeam cu 10km /h, moment in care cu toti plesneam de nervi(but we laugh all time:) ) dar spre fericirea noastra am ajuns cu bine in Lido di Dante. In prima zi a plouat shi nu am apukat sa facem prea multe,din pacate. A doua zi desi vremea era la fel de nashpa am decis sa mergem sa vizitam republica San Marino.Shi am plekat noi (o trupa super funny) pe o vreme de rahat spre San Marino. But surprise am ajuns akolo si in loc sa fie mai bine am prins o furtuna de nu vedeai la 2 metri in fata ta.Si propunem noi sa plekam ka nu aveam ce sa vedem pe asa o vreme:).Dar majoritatea nu si nu.Asa k am cumparat pelerine ( aratam ka Pinguinii Atomici) shi am inceput sa urcam . Dar pana sa ajungem in varf eram uzi pana la piele cu tot cu pelerinele, gecile, blugii shi adidasii pe care ii aveam.In fine ...cand eram la trei sfertul drumului le vine shi adultilor geniala idee de a ne intoarce la masini shi de a reveni intruna din zile. Uzi leoarca, dar totusi razand neam intors in statiune, moment in care a incetat shi ploaia.Dar tot nu era vreme de plaja :(. Asa ka am inceput sa planuim viitoarele excursii.Asha...in urmatoarea zii sia facut aparitia soarele asa k in super viteza neam dus sa facem baie shi plaja.Plaja era destul de salbatica shi toata lumea sa infipt sa fak castele de nisip, sa stranga scoici(am adus cam 3 sticle de 2l de scoici,obsesia mamei shi a soramii). Urmtoarea zi am stat tot la plaja shi am facut o gramada de poze:).Dupa 2 zile de relaxare cei mari su decis sa mergem sa vedem Florenta:).Asha k dis de dimineata am plekat spre acest orash, absolut superb.Dar pentru a ajunge in Florenta trebuie sa treci un deal plin de serpentine(pentru cin enu stye sunt curbele alea miki shi dese de la care ti se face raw. Deci la 5 dinte noi li sa facut raw( thanks God k yo sunt rezistenta shi imi place shi viteza).In final am ajuns noi in Florenta(orash p care lam batut la picior vreo 6 ore)deci ma vazut in viteza kam tot ce se poate vedea.Shi seara adulty au decis sa mergem shi la Pisa.Ok... am vazut celebrul turn:) de care pur shi simplu mam indragostit:P.Am ajuns p la 1 noaptea akasa shi am adormit instant.Urmatoarele 2 zile mi leam petrecut p plaja visand. Apoi a trebuit sa schimbam locatia asha k am plekat.In drum spre Rosolina Mare am oprit sa vedem Ravenna. (San MARINO lam revazut intro dupa masa/). Dupa ce am ajuns la Rosolina am facut plaja . Intruna din zile am fost la MILANO! Orasul este incredibil de frumos .Iar cea mai tare parte a vacantei in Italia a fost parcul de distractii Gardaland care a fost absolut genial!
Intoarsa in tara am plecat spre satul bunicilor:)). Akolo mam intalnit cu o gashka p care yo o ador...DECI SUNT PUR SI SIMPLU GEENIALI!!!!!!!!!! mai ales : Ioana , Andreea,Ileana,Nicoleta,Otilia ,Sby,Valy shi nu in ultimul rand Marius:P. Cu ei am facut toate prostiile din loome.Am fost in drumety ,am alergat:P, am mancat seminte shi am ras pana la epuizare:).(mie ffffffffffffffffffffff dor de voi guys).
Cand am venit acasa am fost cu ai mei in weekend la budapesta .Totul a fost cool shi ma bucur sincer k ink nu sa terminat! Cat de curand voi incarca shi poze! Pana atunci, HAVE FUN!

2 comentarii:

  1. da toate prostiile mai jti cand mergeam la alergat sau colo cand eram la bazin cu deea valy si seby de ne distram

    RăspundețiȘtergere
  2. uau... ce mult ai scris:)) :P sa pui poza cu turnul din pisa ca e cea mai tare. te puup

    RăspundețiȘtergere