luni, 12 aprilie 2010

Dak ieri eram sigura k visul meu se poate indeplini ,acum imi dau seama k visele mele sunt mult prea departe ....Probabil k suferinta mea se trage mai ales din cel mai mare eseca l vietii mele !!!Eu care mereu iau ceva la orice concurs particip am dat kics!Da cel care trebuia sa fie "rampa mea de lansare" a devenit cel mai urat cosmar!!!!Eram mereu prima!!!Scriam ...mult am scris pentru cool girl mai multe povesti ,niciodata nu am scris cu numele adevarat ci sub diferite pseudonime....nu vreau bani sau faima .Vreau sa imi fie respectate munca si dedicarea ....Din pacate traiesc intr-un loc in care coruptia e mai importanta decat talentul!Se intampla si multi tineri ce se respecta sufera in tacere sperand ca intr-un viitor apropiat viata sa ne acorde o a doaua sansa ! Sper sa se intample dar nu cred cu adevarat in asta !!!!!!!!!!Stiu ca sunt relativ mika si ar trebui sa am mai multa incredere in viitor dar ....pur si simplu nu am cum sa cred in ceva ce nu da semne ca se va schimba!!!Nu cred k lui Dumnezeu ii place....Sunt sigura k si el si-ar dori k talentul si dedicareasa invinga !!!!!!!!Asa ar trebui sa vada toata lumea ! NU vreau sa ne glogalizam in rau...Binele ar trebui sa ne dea posibilitatea sa fim noi intr-o lume in care tineri cu inclinati artistice sa aiba posibilitatea de a se exprima liber!!!!!!!!!!
xoxo,
pixxie

4 comentarii:

  1. Teo, fara suparare, tu vrei prea multe lucruri si vei fi dezamagita ca nu se vor intampla. Asa o fost si cu concursul. Gandestete la ce a scris Vlad (erau cel putin la fel de bune ca a ta) si cred k nici el nu a luat nimik. Oricum nu poti da vina pe juriu (sau ceo fi). Iti dau dreptate dar pentru un moment iao mai usor :) ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar imi pare rau ca nu ai luat nimic la concurs...dar gandeste-te ca au participat copii din toata tara si multi dintre ei sunt foarte talentati, doar de aia s-au inscris.Lucrarea ta a fost foarte buna da' cine stie cum au fost ale celorlalti. Poate daca ai avea ocazia sa le citesti ai stii cu adevarat daca ai fost neindreptatita sau nu.
    Oricum eu am incredere ca o sa reusesti ce-ti propui atata timp cat nu exagerezi, cum zice Ioana ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tare ciudata...las ca nu ai fost u mereu prima asa ca nu mai facea atata caz pt nimik...dak erai campioana mondiala la compuneri puteai sa faci asa ...dar cum NU esty o sa supravievcesti...

    RăspundețiȘtergere
  4. poate pe viitor o sa castigi !!!mult succes:*

    RăspundețiȘtergere