sâmbătă, 10 aprilie 2010

Viata e ka un dans imens... toate culorile valseaza intrun infinit curcubeu infinit!!! Multimea de mirosuri ne ajuta sa TRAIM!!! Toate acestea ar trebui sa fie de ajuns...dar pentru noi oamenii : culorile, mirosul florilor, trilurile pasarilor ,muzika ,prietenii, natura, animalele ,pasarile,florile,persoanele de calitate,bune si care tin la noi nu par de ajuns pentru a fi fericiti...Nici macar credinta nu face asta... DE CE ne limitam la bani? DE CE ne pasa mai mult de vile ,masini de firma ,haine la moda???? DE CE pana si pentru copii de varsta mea banii sunt mai importanti decat prietenia??? DE CE niste foi de plastic iau locul iubirii??? DE CE se dau lupte pentru cele mai cool telefoane ???DE CE viata se bazeaza pe bani???DE CE banii fac sa moara de foame sau sa fie batjocorite familiile care nu ii au???DE CE ???? DE CE??? Banii sunt ceva pamantesc... hai sa renuntam la materialisme ...SA DEVENIM OAMENI PENTRU CARE CALITATEA E MAI IMPORTANTA DECAT CANTITATEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. In cealalta clasa mi se spunea foarte des ca sunt materealista pentru ca de fiecare data cand cineva avea ceva dulce sau orice se putea manca ma duceam si luam si eu o bucatica :)) Se pare ca fostii mei colegi nu stiu ce inseamna sa fii materealist...anyway, nu e chiar asa de rau sa fii putin materealist cateodata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt total de acord cu Andrada. mie toti imi spun ca sunt materialista. e adevarat, dar niciodata nu ma laud in privinta banilor si nu ii cheltui pe prostii. oricum e bine ca ai deschis un asemenea subiect! Tine-o tot asa ;)

    RăspundețiȘtergere