sâmbătă, 10 aprilie 2010

Tot ce e mai frumos si mai trainic in loome se cladeste prin vis!Dak nu am visa am fii...rai, inumani...Toata viata am visat ,visez si probabil voi visa toata viata mea!Nu vreau sa fiu celebra si bogata ci doar sa scriu si sa fiu iubita!Visul meu e din ce in ce mai greu de indeplinit!Imi doresc enorm sa scriu...sa devin scriitore k Stephanie Meyer pe care pur si simplu o iubesc.E una din scriitoarele a caror carti mau facut sa traiec odata cu personajele ei.Imi doresc sa ajung o scriitoare a caror carti sa se vanda in mii de exempplare!Stiu k voi avea cititori...familia mea ,profesoara mea de engleza,prietenii mei! Le multumesc parintilor mei,profesoarei mele de limba si literatura romana kare ma lasa sa merg la toate concursurile si ma lasa sa refaci si iar sa refac textele kare numi ies, ii multumesc colegei si prietenei mele Andrada fara entuziasmul careia nu mas fii apucat de scrisul unei lucrari de care nici ea nu stie,ii multumesc surorii mele kare suporta toate crizele mele,m aajuta cand ceva nu imi iese ,ma consoleaza si ma sfatuieste mereu!ii multumesc prietennei mele Valentina pe kare o iubesc moolt de tot fiindca in ciuda distantei imi e mereu aproape! De dragul vostru voi publik cea mai frumoasa carte!
Pana atunci insa imi ramane VISUL!De scris scriu si voi scrie tot timpul ,de sustinut sunt sustinuta dar....de publica e mai mult decat posibil sa nu fiu publicata niciodata ...Dar la cartea la care am inceput sa o scriu nu ma va face nimeni sa renunt!
xoxo,
pixxie

3 comentarii:

  1. Cum de nu mi-ai spus ca ai inceput sa scrii o carte?? Unbalivable! Oricum iti urez succes si sper sa reusesti sa-ti indeplinesti visele. Apropo ma bucur ca entuziasmul meu te-a motivat :)
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult de tot!Ai mare dreptate cat despre carte nush...nu cred ca sunt destul de buna pt asta!Oricum mersi de incurajari

    RăspundețiȘtergere
  3. Teo u iti lasi singura comentarii?!DC sa fie sexy sau ce? mai lasati singura comentari ca ai MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE nevoie de ele...

    RăspundețiȘtergere